Lördag

Hej på er! 
Vet att uppdateringen är kass. Haft väldigt mycket i skolan det senaste, men har nu bestämt mig för att komma igång med bloggen igen. Dock inte bestämt än om jag ska fortsätta här eller skapa en ny blogg! 
I vilket fall har min lördag hittills bestått av en välbehövd sovmorgon, en långpromenad med stopp på hemköp för inhandlande av frukost. Väl hemma, det vill säga typ klockan ett, (vilket innebär 1 timme och 40 minuters promenad!) så slängde jag ihop en smoothie med laktosfri yoghurt, björnbär och banan!
Till brunch fick jag alltså i mig en smoothie, två mackor, en kopp med blåbärs te. 
Sitter nu i sängen och skriver ihop en samhällsrapport om Tjeckiens statsskick och valsystem, i sällskap med ytterligare några koppar te bland annat med smak av rabarber och vanilj. 
Ikväll ska jag bege mig till min pojkvän, för att imorgon kolla på hans lillebrors första ishockeymatch någonsin!
Just nu befinner sig min pojkvän någonstans som börjar på G för att spela sin hockeymatch, HEJA! 
Min lördag so far. Nu blir det fortsättning på rapporten! 
Ha en toppen dag allihopa! Puss
Får bli en gammal mysbild på mig och bästis då jag inte har lagt in mina senaste bilder på datorn.
Beror på att min mobil inte samarbetar jättebra med datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback