Mot Köpenhamn

Filippa var här innan, vi var på stan och kollade.
Var så mycket folk så vi kollade mest, köpte mascara och läppstift på Åhlens.
Sen kollade vi film tills Filippa skulle hem.
Nu har jag packat min bag igen.
Ska till Köpenhamn med Susanna och lite folk. Ska bli awesome.
Vi åker inatt typ efter två någon gång och är framme sju imorgon bitti.
Hej trött! Hihi nu ska jag bara äta lite så går jag till Susanna sen.
Bloggar den 30 igen för kommer hem på natten där någon gång runt halv tre.
Sen runt 18 den 30 kommer Amanda och Julia över nyår, woho!
Kram!

 



27 december

Sorry att jag inte har uppdaterat.
Var i Halmstad, kom hem och drog ut på stan med två vänner.
Mobilens internet har inte velat samarbeta.
Har i alla fall haft det mysigt, ätit skumtomtar, julmat och choklad.
Sovit, läst och promenerat.
Lägger in lite bilder senare idag om det blev några bra.
Ska träffa Filippa och gå på rean dessutom!
Natti kram!

24 december

Antar att ingen har missat att det är julafton nu?
Annars kan ni bara kolla facebook skulle jag gissa.


Min fina vän Sebastian visade mig denna lilla kissemiss väldigt söt.
Tänkte att den kunde få va med o fira jul!

Kram på er allihopa!

Dan före dopparedan

Imorgon är det julafton, no shit?!
Hur firar i 14 som faktiskt hittat hit jul?
Jag ska ner till Halmstad och fira med mormor och morfar och familjen.
Slänger upp lite bilder från förra året tror det var 25 December.








Tagna med mobilen, därför de ser ut som de gör.

Molly här.

Puss på dig, du är bäst! bara så du vet och så <3

Bloggdesign

Gjorde en fin design, men sen ville menyn flytta sig och då blev den inte fin längre.
Gjorde inte om den, gjorde en enkel istället, får se när jag fixar till den.
Kram

22 december

Hej hej!
Två dagar till jul, fortfarande ingen snö, men inte ska man deppa ihop.
De första jullovsdagarna har varit lugna. Sovit ut, promenerat, lyssnar musik, badat och slått in julklappar.
Just nu pratar jag i skype med Filippa, det är stört den människan asså!


Måste ge denna killen creds. Eargasm.

Kram

Söndag

Hejsan hoppsan!
Idag är det söndag, det brukar innebära söndagsångest, för imorgon är det måndag igen.
Fast nu är det lugnt, visst, jag går 8:00-16:40 imorgon, men på tisdag är det skolavslutning så det är lugnt.
Denna söndagmorgon har gått åt till att baka scones och även göra risgrynspudding.
För att sedan tända fjärde ljuset i adventsljusstaken och äta frukost med mamma och pappa.
Idag blir det i alla fall träning med min fina Mia. Woho det blir fint!
Kramkalas!

Anna Möller

Hej hopp!
Ska väl börja med att presentera mig, jag heter Anna och kommer från Götet!
Jag går andra året på gymnasiet och är konstig på ett bra sätt, det tycker jag alla borde vara.
Jag bor med en bror som är ca 3 år och 8 månader äldre än mig, min mamma och min pappa.
Vi bor i en trea så mamma och pappa sover med nöje i vårt vardagsrum.
Jag pluggar samhäll-media på Munkebäcksgymnasiet, en lagom stor medieskola vad Scandinavium/Bergakungen i Göteborg.
Jag tycker om att vara med mina vänner, vara allmänt störd, fotografera och umgås med min familj.

I början av hösten fick jag för mig att klippa mitt hår, så nu ser jag ut såhär.
Har bloggat innan också, men nu kör vi igen.
Bloggar om det jag känner för.
Ska fixa designen också!
Kram på er som hittar hit!