"Vilka fina trosor du har! Vad gör du imorgon?"

God morgon!
Eller asså, jag vaknade nyss.. satt uppe lite för länge?
Så igår, jag tränade i en timme all by myseeeeeelf. Körde 10 min uppvärmning på löpbandet, benpress, knäböj höftlyft med boll, raka och snea situps, rygglyft och jagharglömtvaddetheter.
Sen gick jag hem till Filippa, våldgästade hennes dusch innan det var dags för att fira henne!
Vi åt mat, var buffé uppdukad på stora fat, med mat så som grekisksallad, melonsallad, kycklingspett, ostpaj m.m.
Senare var det dags för tårta och te eller kaffe. Filippa den smarta ungen hällde te över mina lår så jag fick ta av mig mina strumpbyxor och ta på mig ett par mjukisbyxor, vad fin jag kände mig asså!
Vi målade lite innan jag klockan 20:11 tog bussen mot en trevlig filur på andra sidan älven.
Vad gjorde vi då, det var lördagsmys, vi pratade, han mobbade sin kompis över skype eftersom jag tog tydligen mer i bänkpress första gången än vad hans kompis gjorde.. Sen åkte jag hem vid ett någon gång typ. Kom hem och satt, satt och pratade med Amanda.
Sen gick jag och la mig.
Idag ska jag in till stan med Filippa och köpa upp hennes presentkort hon fick igår. Blir nog trevligt!
Ha en fin söndag! ♥
Kram

Jag igår, efter den lilla teinsidenten hos Filippa

Ella igår hemma hos Filippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback