Vi har solen i ögonen

Hej!
Haft en toppen helg med vänner, i fredags var det mys med en trevlig filur.
Igår spontan tränade jag och Mia i två timmar vilket var hur skönt som helst efter uppehållet jag haft när jag var sjuk. På kvällen gick jag hem till Nora och såg lite på melodifestivalen tillsammans med popcorn. Bakade kladdkaka så kom Daniel och vi åt kladdkaka till Borat, haha! Sen promenerade vi hennes hund mot mig för jag skulle hem.
Vaknade typ elva idag, åt frukost, keso, fyrkornsbröd och äpple.
Pluggade svenska, målade naglarna och gick ut på promenad i änggården med mamma.
Det var sol och lagom varmt, riktiga vår känslor.
Vi var ute i två och en halvtimme, var riktigt härligt. Först var det molnigt men sedan lös solen underbart genom träden det var hur fint som helst!
Två bilder från idag:


Nu blir det lite mer svenskaplugg!
Kram

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Nu är vinnarna av veckansblogg utsedda!

Kika in & se om det blev du, om inte, finns en ny chans redan nu ;)

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-1.html#comment

2012-03-11 @ 19:17:50
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback