Vårvärme

Hej!
Idag är det riktigt varmt ute och solen skiner, så himla underbart!
Hade tyska imorse där vi fik fylla i provet med hjälp av häftena vi har typ, jättekonstigt.
Hade sedan håltimme då jag åt fruktsallad som jag hade med mig, hann inte äta frukost då jag låg i sängen lite för länge. Var svenskaprov efter håltimmen i alla fall.
Gick sedan till matsalen med Lisa, Ellz, Paulina och Sarah, åt lunch och pratade. Sen myste vi lite i solen innan vi gick in och de skulle repetera engelska. Klassen har prov nu och jag ska plugga eftersom jag var sjuk så får en vecka extra att plugga till provet.
Slutar 16.40 idag med webbdesign, så det blir nästa lektion, det blir nog helt okej!

Mina fina tjejer i solen
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback