Hicka

Hej!
Var på arbetsintervju innan som sagt, hoppas på att det gick bra, vore så himla roligt!
Efter att jag varit där gick jag till min förra skola, jag började gymnasiet på Fässberg nämligen.
Bytte dock inriktning och skola efter några veckor, men hälsade på nu. Det var jätteroligt, det var en lektion, för jag skulle ha sällskap hem med Mia sen. Det var bara redovisningar och i slutet på lektionen så sa läraren något i stil med att: då har vi väl inte så mycket mer att säga om inte våra gäster vill tillföra något.
Mia tyckte jag skulle dansa, men haha nä. Efter den lektionen tog vi iaf bussen hem.
Nu sitter jag hemma i kökssoffan med hicka. Ska plugga historia, prov imorgon!

Mitt smurfglas gick tydligen sönder idag, så nu blev jag ledsen också.. är jättetrött.

Fick bli en bild på mig och Mia, tycker inläggen blir roligare med en bild!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Sassäh

Hallojs. Lust att vara med i veckans blogg? Och/eller göre ett bloglovinbyte? :):) KRAM.

http://nojjz.blogg.se

2012-03-08 @ 18:53:39
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback