Matte

Hej!
Spenderat större delen av eftermiddagen och kvällen med matteboken och mattestenciler.
Har faktiskt lärt mig något också, grymt!
Sitter nu i sängen och ska nog lägga mig strax.
Chattar lite med Hihihihi, trevligt!
Imorgon är det matteprov för mig eftersom jag inte gjorde det förra veckan så får jag gå till skolan på specialschemadagen.
Ska även plugga psykologi imorgon ett arbete ska in. Sen är det historiaplugg som gäller, prov på fredag!
När det provet är avklarat gäller svenskaplugg till provet nästa vecka!

Bjuder en bild på mig och fina tjejer från håltimmen idag. Tagen med Ellz webcam, med mig, Lisa och Paulina.
Kram på er allesammans!

Kommentarer
Postat av: Kitiwara & Chong

Haft en bra dag? :D

Kram

2012-03-07 @ 16:28:27
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback