Tröttis

Hej!
Har varit trött hela dagen, sov inte så mycket inatt. Ni vet man ligger typ och tänker: jag måste hinna detta och detta, just det, detta och detta med!
Så jag stressade upp mig och kunde inte somna. Gick upp kvart i sju och gick hemifrån tjugo över.
Hade tyska, körde memory typ, man skulle översätta det som stod på svenska på ovansidan av kortet till tyska typ. Jag vann iaf i min grupp hihi. Man fick så många gosiar som man hade kort. Sen hade vi svenska, introduktion på Romantiken och lite så. Vid halv tolv var det lunch, köttbullar med sås, potatis och lingon, gott.
Dagens engelska bestod av att svara på ett gammalt nationelltprov.
Var ganska trött, har typ haft otroligt dålighumor hela dagen skrattat åt allt mer eller mindre. Okej, kanske inte så stor skillnad från i vanliga fall ;).
Jag var med på genomgången på webbdesignen, sen fick jag gå hem, tog vägen om banken för att mitt kort inte funkade, men det visade sig att hela banken haft problem med nätet så det var ju värt.
När jag väl var hemma la jag mig i sängen och slappade.. Kolla in min nya sovstil då:

Haha asså, folk som tar bilder när man sover ♥
Jaja, nu får det bli lite plugg! Hoppas ni har en fin måndag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback