Sovmorgon

Hejsan allihop! Roligt att så många börjat kolla in här, hoppas ni stannar också!

Idag börjar jag klockan 12:30 för vi ska kolla treornas projektredovisningar. Ska strax iväg, ska bara äta först!
Så, vad har jag gjort denna sovmorgon? Jag har faktiskt inte sovit, jag vaknade av mig själv klockan åtta, men somnade om tills 20 över åtta då grannarna började borra. Jag gick då upp och drog iväg till gymmet.
Så från ca klockan 9.15-10.40 har jag varit på gymmet. Det var riktigt skönt, knappt något folk alls.
Jag fick alltså gosa med skivstången ifred! Hihi det är inte ofta det händer.
Nu ska jag skutta iväg till skolan, som sagt redovisningar idag, sen även tyska! Så är hemma runt 17!
Sol ute idag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback