Isen har smält och det luktar som vår

Hej!
Ännu en dag med runt 10°c är det vår eller?
Jag har spatserat runt med strumpbyxor, shorts, converse och skinnjacka idag. Riktigt skönt!
Började 10.10, hade historia pratade om rättigheter för kvinnor förr. Sedan hade vi rast från 11-12:30 vilket innebar lunch med pizza i bamba! Sedan traskade jag och Lisa bort till Korsvägen och tog vagnen till Chalmers. Knallade ner till Kapellplatsen och gick till 4-gott, köpte tuggummi och gick ner till Avenyn vidare till skolan, värt.. men det var faktiskt sol!
I skolan hittade vi Paulina och Ellz igen, väntade på lektionen som var en relationer och sex lektion, vi fick kondomer och lite annat roligt. Tänker inte säga hur mycket konstigt jag sa..
Efter det vad det Mediekommunikation, vi fick jobba med en redovisning vi ska hålla snart, vi hade genomgång i en timme, sedan tog vi bussen till Paulina, haha åh. Satte oss typ i knät på en jag inte sett på 1,5 år asså bussen hoppade till inna vi satte oss..
Vi åt glass i solen vid hamnen och sedan köpte jag och Lisa nötter och bubbelvatten som vi åt tillsammans med plugget.
Sen vid 17:30 typ tog jag och Lisa bussen in till stan och sedan vidare hem.
Jag ska strax träna, taggadtje_94.
Glömde kameran i Ellz ryggsäck så får bli bilder imorgon eller något.

hade iaf dessa strumpbyxor idag under mina shorts!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback