Hihihihi ♥

Vi började kvällen på Condeco på Linnégatan, jag och Therese åt mackor, Fanny hade ätit middag så hon tog en chokladboll. Vi satt där i typ två timmar, sen trippade vi till Avenyn för att se något om Earth hour, men eftersom vi köpte kakor på vägen så missade vi det. Dock var nästan hela Vasagatan och Avenyn släckt under Eart hour, vilket var supermysigt och väldigt bra enligt mig! När vi gick förbi Bio Roy fick vi alla ballonger utanför och jag var otroligt excitedöver detta, det var Fanny och Therese med. Vi satte oss på något Sushi ställe och väntade på Thereses mamma. Vi fick te och sen gick vi mot Brunnsparken. Jag gav ballongerna till en Kevin åh, så lycklig, KEvin är mitt favoritnamn typ hihi. Så sa han att jag också hade fint namn!
Bilderna är från Thereses kamera

Glad tjej på Condeco

Jag och fina Therese. Hihihihi#1 och Hihihihi#2

Glada tjejer med sina ballonger.

Gjorde så supersnyggpussmun men den hamnade bakom ballongerna såg jag nu.
Lite bilder från ikväll i alla fall! Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: moa

söt blogg!

2012-03-31 @ 23:58:02
URL: http://mmoajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback