Biljetter

Hej hopp!
Idag efter ett långt historieprov som nog gick bra. Så var det matte som gällde och sedan.. HELG!
Åkte till centralen med Lisa och köpte biljetter till Stockholm i maj, awesome!
Vi är båda två jättetaggade på att åka så blir super! Åh hihi, underbart.
Nu ligger jag i alla fall i kökssoffan och myser, planerar helgen lite smått och gosar med kuddarna.
Har svenskaprov på måndag så får väl plugga lite på det, är ganska opepp på mer plugg så får tagga till.
Drar nog en promenad eller en joggingrunda sen beroende på hur trött jag är!

Får bli en bild från sist jag var i Stockholm. Länka min blogg om ni lånar bilden är ni snälla!

Kram!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Stockholm kommer bli BÄST!! :D

Extremt jättetaggad!!

2012-03-10 @ 15:32:13
URL: http://wereallabitmad.blogg.se/
Postat av: Kitiwara & Chong

Sv: Vad bra, samma här! Allt bra idag? :D

Kram

2012-03-10 @ 22:34:20
URL: http://twoasiians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback