31 mars

Hej!
Hann inte blogga igår.
I torsdags i alla fall så åkte jag till Hisingen för att lämna pengar till Jonte och lite. Sen skulle jag träna vid fyra så innan det var jag modell åt Felux och Marina, det var.. blött. Satt i studion på deras skola och blev överraskad med massa kallt vatten hällt över mig.
Sen tränade jag med Astridoo, visade henne en del övningar. Sen gick jag hem och kollade på film "Good Will Hunting" var sjuk när klassen såg den så fick kolla på egen hand. Den var i alla fall toppen! Det var psykologiläxa, men filmen var bra så se den!
Igår, hade historia och matte i skolan som vanligt på fredagar. Sen gick jag hem, städade lite, tränade med Mia, städade, åt, duschade och träffade en trevlig pöjk. Vi hade fredagsmys och somnade typ ett eller något.
Så idag har jag mest chillat. Ska träffa Hihihihi#2 och Fanny klockan 17.58. haha, ska bli mys!
Ska fixa mig lite nu, sen drar jag mig ut och myser! Kram!

sommar sommar sommar sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback