12 mars

Hej!
Gick hem från skolan, pratade med MartyParty på vägen som sa att han nog skulle in till stan.
Så vid sju typ var han och jag hemma hos Sussie, jag åt mat med henne och hennes föräldrar. Jättegott!
Sen satt vi på Sussies rum och fulade oss, pratade och jag smsade med Jonte från MartyPartys mobil tills han ringde.
Vi hängde där tills typ tio i elva eller något, då fick jag skjuts hem av MartyParty.
Var vägarbete på vägen dock så fick åka en omväg. Jag var rädd att MartyParty inte skulle hitta hem sen men det gjorde han tydligen!

Här är förresten ett mästerverk MartyParty gjorde idag, jag var ganska trött ja..
Jag börjar 10:10 imorgon med historia, så får sovmorgon till 8:30. Ska lägga mig nu typ, ska bara borsta tänderna!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback