1 Mars

Är det officiellt vår idag eller? Sol och vackert väder!
Jag ska plugga lite matte nu, ska till skolan imorgon och har matteprov så måste plugga lite. PQ och vad det nu är hihi.
Är faktiskt taggad på skolan! Har ju varit sjuk i typ två veckor så kanske inte så konstigt.
Var iaf ute och postade brev innan hihi, var första gången sen i fredags jag var ute så var typ asglad.
Folk kollade skumt på mig men kan ha varit så att jag log lite fånigt eller något.. men man får vara glad när det är soligt, okej man får alltid vara glad!
Nu ska jag spendera kvalitétstid med min mattebok!
Kramar

Mobilbild. Hjulet har iaf flyttat till Liseberg nu om ni ville veta!

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Okej!

Kom nyss in :D

Planer för resten av dagen då ?

2012-03-01 @ 15:23:37
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Cool bild! :D

2012-03-01 @ 22:26:39
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback