The best of you

Det var ett tag sen jag bloggade. 
Vad har jag haft för mig? 
Jag startade sommarlovet i en stuga i Askim med Malva, Louise och Emma. Vi åt pizza och drack cider. 
Sedan har jag festat, jobbat, firat midsommar, varit på Peace and Love, jobbat lite till, hängt med vännerna, blivit kär, varit på Tjörn, badat och varit på Lars Winnerbäck och lite mer. 
Ett underbart lov och om en månad har vi min 18årsdag! Taggar något otroligt, antagligen kommer Amanda och Julia hit från Norrköping, kan knappast bli bättre! 
 
Min bror flyttade förresten medan jag var på Peace and Love, så ska snart dit och hämta upp honom, middag ikväll med mammas kompis och familjen! 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback