Onsdag

Hejsan!
Ännu en dag hemma, kollat några avnitt för mycket av Sex and the city, haha asså den serien..

bilden kommer här ifrån

Tänkte på hur kul det måste vara att vara skådespelare, hur mycket människor man träffar.
Och spelar man in en serie så borde man ju bli jättenära med de som spelar ens vänner eller?
Sen när man får se resultatet också! Verkar superroligt hihi.
Okej, hej översocialtjej_94!

Flummade lite med MartyParty i Skype när han kom hem från skolan, tror inte han fattar vad jag säger.
Jag skrattar mest åt min röst men hihi den är rolig!
Sussie var med en stund också, det var trevligt, men sen skulle de träna..
Jag blev uttråkad igen och kollade på yotube lite..
Åt middag när pappa var hemma, tror det var gott, men kände inte så mycket smak haha.
Kram!

Kommentarer
Postat av: L I N N

Gokväll!

Nu har jag avslutat veckans blogg & 3 vinnare har utsett, kika in och kolla om det blev du!

Om inte, så finns en ny chans redan nu ;)

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-3.html#comment

2012-02-26 @ 19:41:17
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback