I februari var det bottenfryst i Mälaren

Hejsan hoppsan!
Vet att jag inte har bloggat på jättelänge. Har varit sjuk och varit i skolan oså.
Helgen har varit bra!
I fredags var jag i skolan. På kvällen åkte jag ut till Lerum, eller skulle gå av hållplatsen innan men blev två hållplatser innan. MartyParty tyckte det var korkat, ska han säga som körde till Mölndal istället för hamnen i Göteborg..
Iaf så var vi hemma hos Jonte (Sean, Jonte, Jontes bror, Tobias, MartyParty och jag). Det var roligt även om jag var hur trött som helst. Kom hem någon gång runt 01:10 och kollade på några avsnitt ur min kära Sex and the city box.
På lördagen vacknade jag typ halv tolv och gjorde frukost till mig och mamma. Sen på kvällen mötte jag upp Lisa och Sofia på Allum hyrde film och köpte mys, gick hem till Sofia och lämnade av väskor osv. Sen gick vi för att äta pizza, första pizzerian vi var på var stängd för ombyggnad så vi tänkte ta bussen till en annan eftersom Lisa är en av de lataste jag känner. Så missade vi just bussen, så vi fick gå istället, det var ganska kallt i nylonstrumpbyxor.
Vi åt pizza som var jättegod också, eller jag orkade knappt något men det var gott! Efter pizzan satt vi på pizzerian ett tag innan vi skulle till Sofia igen, vi tänkte ta bussen hem men vi missade den så vi fick gå igen. När i kom till Sofia igen var klockan typ 20 i tio så vi bestämde oss för att jag och Lisa skulle sova där. Så vi bäddade en extra säng och sen la vi oss och kollade på två filmer, denna och denna. Sen somnade vi typ halv tre.
När vi vaknade åt vi och kollade på Easy A sen åkte Lisa till sin farmor så jag och Sofia kollade på Love & other drugs.
Mycket film, men mysigt var det. Klockan tjugo över fem åkte jag in till Linné och mötte upp Nora, drack te och pratade massa. Sen gick vi hem till Nora och åt middag, promenerade med hennes hund.
Vi satt sen ett bra tag och kollade Solsidan i hennes säng, åt lite glass och snackade. Mysigt, vid 01:05 tog jag bussen hem, la mig någon gång vid två/tre.
Idag vaknade jag tolv typ och åt frukost, sen fixade jag lite med tvätten. Om typ en halvtimme tar jag bussen till Lisa för att träna gymnastik, spännande!


Söta Lisa i skolan

Hemma hos Jonte



MartyParty in tha house

Bilder från i fredags.

Kommentarer
Postat av: Linn

Kul att du är med och tävlar, lycka till!

Allt bra med dig annars då? :)

2012-02-13 @ 15:27:27
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback