2 februari

Hejsan!
Sitter i sängen, ska strax lägga mig. Imorgon är det skola 9.40 - 13.00, sen ska jag fika med Malva, Ellie och Lisa. Mysigt!
I alla fall har dagen varit bra, riktigt kallt dock. Började 8.30 imorse med Psykologi A sen va sista lektionen inte obligatorisk så gick hem 13.30. Vid halv fyra mötte jag Astrid för lite träning, förs nästan tårna av mig, haha så himla kallt! Gymmade i alla fall och sen gick jag hem, åt mat med mamma och pappa, tog upp tvätten ur tvättstugan och har kollat lite på Sex and the city. Fick hem boxen med alla säsonger förra veckan!
Måste lägga mig nu! Natti, kram!

Bild från Grekland, taggar fika imorgon och längtar till våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback