Fredag!

Hejsan!
Idag spelade vi brännboll med klassen och parallellklassen 10:30 - 12 typ.
Det var riktigt roligt, dock var de 7 pers fler och läraren ville inte blanda oss. Det slutade med att parallellklassen vann 127-115 stod det, dock fick vi fler poäng per person ;) haha!
Sen efter brännbollen skulle jag göra mitt geometriprov, men Lisa kom ju inte till skolan förän vi precis skulle göra provet vilket var 13:10. Av en slump stötte jag på Christian och Oskar, så jag hängde lite med dem och klagade på att jag inte hittade ett fritidskort att låna, så kommer Christian och bara "jag har" och jag bara skojar du?! Så fick jag låna hans kort, åh, underbart snällt av honom! Sen gjorde jag provet och sen gick jag med Lisa till Polhemsplatsen, sen cyklade jag hem. Duschade, fixade mig och sprang till bussen.
Drog hem till Malva med Louise, Ellie och Emma. Vi grillade, drack vin, pratade om allt möjligt och hade det mysigt.
Vi kom dit redan vid fem, Louise och Emma skulle sen på fest typ där jag bor. Så vi åkte med 21:05 bussen till stan och så visade jag dem vägen innan jag gick hem.
Hoppas alla har en toppen kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback