27 mars

Hej!
Så vad har hänt för roligt idag?
Jo, jag började 10.10, hade historia i en timme och tio minuter. följat av en lika lång lunchrast innan idrotten.
Vi började med följa John typ, sen massa rockringar och sprang på olika sätt och kastade och hade oss, gick ju jättebra asså. Sen fick läraren för sig att åh, ni ska vara i par. Den ena ska spinna rockringen bakåt och när den stod still ska den andra kasta sig genom ringen utan att nudda den. Så vi satte igång och min inlevelse.. Det resulterade i blåmärken över mina ben. Kul var det i alla fall. Vi gjorde sedan kullerbyttor, bakåtkullerbyttor, hjulningar, huvudstående med nedrullning, handstående med nedrullning och grenkullerbyttor baklänges. Fick beröm och det kändes toppen!
Idrotten var tätt följd av mediekommunikation. Vi pratade om marknadsundersökningar vilket vi även ska pröva på att göra. Vi fick sluta fyra istället för halv fem, så jag tog ett mellanmål och sedan en promenad till chalmers där jag satt och pluggade från 17-19.
Tog en glass med Nora efteråt och pratade riktigt mycket i två timmar innan jag gick hem och åt grekisksallad.
Imorgon är det tyskaprov, så jag ska lägga mig i sängen och läsa alla böjningar nu. Efter provet ska jag träna hade jag tänkt!
Ska tydligen bli varmt dessutom! Wohoooo!
Kram!

lagom galen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback