Imorgon är det fredag!

Hej!
Jag hoppade ur sängen vid 10 i sju imorse, eller hoppade och hoppade..
Kokade iaf gröt till frukost. Sen gjorde jag mig i ordning för att gå till skolan.
Efter skolan hälsade jag på underbara Klara på sjukhuset, hon har opererat bort sin blindtarm, så tycker alla ska kolla in och säga att hon ska krya på sig! ♥
Var hos henne från typ kvart i två till fem. Träffade några från hennes klass där också, de kom lite senare. Gav henne iaf te och sällskapade henne. Hällde upp vatten till henne och sånt haha.
Sen när jag gick därifrån så var det ganska lång tid till spårvagnen skulle gå så jag tänkte att det nog gick snabbare att gå. Halvvägs nerför första backen gjorde sig min träningsvärk påmind.. Så det hade gått fortare att åka, men jag fick en go promenad iaf!

Jag ska plugga lite matte nu. Historian imorgon bitti är inställd så Paulina kommer hit efter sin tyska imorgon, trevligt!
Måste upp vid nio, men det är lugnt! Woopie, blir gym och fredagsmys efter skolan.

Kan ju förresten berätta om håltimmen vi fick efter estetiskverksamhet idag.
Jag och Lisa tänkte först att vi skulle sola och lata oss på Bergakungens tak, men vi tröttnade ganska snabbt och åkte till Chalmers för spontanäventyr. Så vi gick tillbaka till skolan en annan väg. Vi tänkte peta på Felix men näe för polisen skulle ju till hans skola så han kunde inte komma ut och peta på oss. Fast han hade rast i tio hela minuter till och folk på hans skola bits nog.
När vi var tillbaka i skolan ville Lisa extremt mycket ha glass så hon bara "Anna spring! Jag vill ha glass!" på grund av min träningsvärk sprang jag iväg som en skadad åsna ungefär och tror typ alla som såg mig undrade om jag blev tappad som liten.. men det är lugnt! Bjuder på det!
Nu blir det matte! Kram

Kan bjuda på en bild från Bergakungens tak också då!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Klara Hemlin

<333

2012-03-23 @ 07:00:08
URL: http://klarahemlin.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback