It's friday!

Det är fredag! Woho, tror ingen som läser min blogg har missat det, men ändå!

Imorse så gick jag upp klockan kvart i nio, eller okej, klockan ringde då, jag gick upp senare.. hoppas alla antecknar ;)
Vid tio kom i alla fall Paulina hit, vi åt pannkakor och sen åkte vi och gjorde matteprov i skolan.
Efter matteprovet åkte jag in till stan och chillade med Lynn, vi väntade på varsin kompis och de kom typ in samtidigt så det var nice! Sen var jag i stan med Mia och köpte glass och present till Sheko som fyller år imorgon!
När vi hade hittat en toppen present så åkte vi hem till mig, hämtade mina träningskläder och drog bort till gymmet, Mias humör var ännu mer roligt än vanligt!
Efter ett riktigt grymt gympass med nya vikter så drog vi hem igen!
Jag duschade och sedan gick jag och mamma ut och åt eftersom vi var ensamma hemma ville vi mysa lite extra.
Nu sitter jag här och taggar partylördag imorgon, untzuntz!

spenderade kvällen igår med matteplugg, mys!
Ha en toppen kväll, kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback