London

Hejsan hoppsan!
Sitter i St Margarets nu med Nike, har det jättebra.
I tisdags shoppade vi lite med min släkting i Camden town och på Oxford street. På kvällen åkte jag och Nike London Eye. Primark skämde bort oss med sina låga priser.
Igår åkte bara jag och Nike in till London, vi startade med en lång promenad från Waterloo till Tower bridge, över Tower bridge till Towern. Sen tog vi tunnelbana till Bigben och fortsatte sedan med en promenad genom St James park upp till Eat. där vi åt lunch, rekomenderas, god mat och inte för dyrt finns lite här och var, en kedja liksom. Sedan Piccadilly circus och Oxford street. Shoppade loss och tog oss sedan hem till Min släkting som hade lagat middag, kyckling och potatis.


Två bilder från i tisdags. Kram!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fina bilder!

2012-04-12 @ 12:57:37
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback